Gramofon i co dalej?

Żeby nie było za cicho
ODPOWIEDZ
Bartek442
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2010, 10:09

Gramofon i co dalej?

#1

Post autor: Bartek442 »

Witam.Ostatnimi czasy strasznie zainteresowały mnie trzaski z winylowych płyt więc postanowiłem się trochę z tym pobawić.Udało mi się wychaczyć prawie darmo przedpotopowy gramofon RP 990 NordMende,który o dziwo działa i to bez zarzutu.Mam jednak spory problem z tym co dokupić do niego żeby efekt końcowy był przyjemny dla ucha.Chodzi mi o wzmacniacz i jakieś kolumienki do 500-600 zł(oczywiście wszystko może być używane).

Druga opcja jest taka że posiadam głośniki Creative gigaworks progamer z całkiem zacnym subwooferem i zastanawiam się czy nie dało by się ich wykorzystać kupując jedynie przedwzmacniacz.Dodam, że jestem kompletnie zielony w tym temacie i będę wdzięczny za pomoc forumowiczów:)
Pozdrawiam
wojtekostojski
Posty: 24
Rejestracja: 25 cze 2010, 16:54
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Gramofon i co dalej?

#2

Post autor: wojtekostojski »

Oczywiście, te GigaWorksy + przedwzmacniacz byłyby pewnie jakimś "odgrywaczem"...
Ale przecież to budżetowy szajs! :)
Awatar użytkownika
adamerso
Posty: 29
Rejestracja: 05 cze 2010, 20:54
Lokalizacja: warszawa

Re: Gramofon i co dalej?

#3

Post autor: adamerso »

wojtekostojski pisze:Oczywiście, te GigaWorksy + przedwzmacniacz byłyby pewnie jakimś "odgrywaczem"...
Ale przecież to budżetowy szajs! :)

creative nawet w kategorii głośników komputerowych nie ma zbyt wielu pochlebnych opinii.

sądzę , że w tym budżecie lepiej jakiś normalny zestawik wzmak+ kolumny ulepić, bądź (ewentualnie, jeśli winyl to jednak rzadko gramy) zakupić przedwzmacniacz niskiej klasy i porządniejsze głośniki choćby logitecha (ale 2.1, nie 5.1...)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41878
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gramofon i co dalej?

#4

Post autor: Wojtek »